fredag 7 januari 2011

Just det ja!

Jag fick en anonym kommentar på förra inlägget att jag glömt berätta vad jag fick i julklapp av Alfred. Det som jag bloggade om att jag var så nyfiken på. Och hörrni, jag har ju inte bloggat om julen alls. Fy skäms på mig! Vår jul av superbra, vi var hos mina föräldrar på julafton och där blev det alltför mycket julklappar och ännu mera mat. Och det var då jag fick min fiiiina julklkapp, en Nikon D3100!! Precis den som jag la ut bild på! Den har massa finesser som jag försöker lära mig lite då och då, och den kan filma. I love it!

På juldagen åkte vi sedan vidare till Alfreds släkt som bor runt Vetlanda allihop, och där blev det ännu mera mat och klappar. Vi hann även med en natt i Målilla hos Mirandas underbara gudmor Jenny och hennes föräldrar, vilket var jättemysigt! Här kommer en salig blandning bilder från juldagarna.


Mina finaste!
Söta Goliat


Miranda och Eddvin

Väntan på tomten

Ebba väntar på tomten

Miranda med kusinerna Lilly och Eddvin

Miranda med kusinerna Minna och Karl

Mys med faster Sanne

Kusin Theodor blev så trött att han nästan somnade under bordet

Theodor myser hos farfar

Miranda fick en snowracer som äntligen testades

I Målilla hos goa Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!!