tisdag 11 januari 2011

Det börjar lida mot sitt slut

I natt är sista vakna natten jag jobbar innan jag ska vara föräldraledig. Det känns riktigt skönt! Denna omgången nätter har faktiskt varit påfrestande. Jag har kännt mig helt orkeslös trots att jag sovit en hel massa timmar.

Idag är det också exakt en månad kvar att jobba. Jag jobbar mitt sista pass 11/2, hoppas orken kommer tillbaka när jag kommer in i normal dygnsrytm igen! Annars blir det en lång månad. När jag sedan slutar jobba är det 16 dagar kvar till beräknad födelse, och just nu hoppas jag inte att bebisen kommer 2 veckor för tidigt, för jag vill gärna hinna ta det lite lugnt innan. Men men, den kommer ju när den bestämmer sig för det. Men hoppas kan man ju!

1 kommentar:

  1. Skönt att nätterna är över va? ;) Du missade ett mycket diskuterande möte idag.. bla får du, jag och annan inte mer jobba med viss ungdom. Du förstår kanske vilken. Så du är förberedd. Kram S.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!!