fredag 3 juni 2011

14

14 En bild som påminner mig om gamla tider
Här är en bild från mitt år i Schweiz, 2000-2001. Tror detta är midsommardagen -01, då åkte jag med mitt kompisgäng där till Grindenwald och vandrade. Det var skithäftigt där! Det var som att vara med i en Heidi-film. Ni ser ju själva på kortet, alla vita blommor är Edelweiss, alperna i bakgrunden och strax bredvid gick det fjällkor och betade. Hela året i Schweiz var en helt oförglömlig upplevelse ur många aspekter. Tyvärr hade jag hemlängtan hela tiden. Fanns egentligen ingen anledning till det, bodde i en superhärlig familj som jag fortfarande har kontakt med och hade många goa vänner, mest svenskar och finnar. Men jag är väl helt enkelt en hemmakär person.

Ursäkta den dåliga fotokvaliteten på flera av utmaningsbilderna. Efter som jag inte har nån scanner så har jag tagit kort på papperskort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!!