onsdag 1 juni 2011

12

12 En bild och fakta om mig





Namn Marielle Anna Micaela Wärnlund
Född 18:05 29 April 1981
Skostorlek 38-39
Favoritmat Jag älskar mat! Så svårt att välja en rätt, men fiskgrytan med saffran som jag lagt ut recept på tidigare är ljuvlig. Den önskade jag till mors dag nu i år. Och det blev det med, men jag fick laga den själv eftersom sambon låg bakis (...). Annars är ju grillat med potatisgratäng eller hemmagjord potatissallad underbart nu på sommaren. Ja, mycket gott finns det! Bara jag slipper äta bruna bönor så är jag glad!
Favorit-TV-program The Mentalist på TV3 gillar jag skarpt och just nu är jag väldigt inne i Big Brother, nästintill besatt... =)
Vad jag drömmer om Jag önskar att Alfred och jag kan gifta oss snart! Men för det behövs en del pengar, och det är något vi har det rätt tight med nu under föräldraledigheten. Så vi får väl se när det går att genomföra. Men drömma är ju som tur är gratis!
Vad hette min första kärlek Joakim Persson
Vad jag ville bli när jag var liten Dagisfröken


Ja, det var det jag kom på nu. Vill ni veta mer får ni fråga, så får vi se om jag svarar!

Bilden är förresten från  2006 när jag satt hårmodell för Goldwell och blev färgad rosa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!!