måndag 22 mars 2010

Långdragen sjuka

Jag skrev ju för ett tag sen att Miranda var hostig och lite febrig. Det är hon fortfarande. Vi trodde att hon var bättre nu och att hon skulle kunna gå på dagis imorgon, då jag ändå hade ledig dag med henne idag. Och hon var pigg på morgonen och ville stiga upp innan 6, men bara ett par timmar senare så börjar hon bli gnällig. Jag tyckte att vi skulle gå ut och få lite frisk luft så jag klädde på mig och ska klä på Miranda med men det vill hon absolut inte. Hon ber om tutten och jag frågar om hon ska sova. Och det svarar hon jakande på, så jag bär henne till sängen och sätter mig i soffan med ytterkläder på för att vänta på att hon ska inse att hon inte ska sova. Men jag hade fel! Hon somnar snabbt och sover nästan en timme! När hon vaknar tar jag febern på henne och då har hon 38,8. Inte särskilt frisk alltså! Blir för mig att sova hemma i natt istället för att ha varit vaken på jobbet. Så får vi se vad det blir av den här sega sjukan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!!