söndag 14 mars 2010

Gillar Anna!

Jag är glad för att Anna Bergendahl vann melodifestivalen igår! Jag gillar verkligen hennes röst men framförallt gillar jag hennes äkthet! Hon blir ju verkligen så innerligt lycklig när hon får gå upp på scen och framföra sin låt när hon fått veta att hon vunnit. Det är så underbart att se att jag får rysningar. Hoppas nu att resten av Europa har vett att uppskatta hennes äkthet och sårbarhet! Annars igår gillade jag Andreas Johnsson, Eric Saade och Ola. Gillade Salem innan med, men har tyvärr redan tröttnat på låten då den spelas en del på radio och dessutom är rätt tjatig i sig själv.

En kul grej som vi upptäckte igår när Anna precis sjungit sin låt sist i programmet var hur snabbt Wikipedia uppdateras. Vi skulle nämligen kolla hur långt Anna kom i idol när hon var med och sökte då på Google och fick upp Wikipedia som första sökresultat. Vi klickar på länken, läser oss till att hon blev femma och kan också läsa att hon vunnit melodifestivalen 2010 den 13/3 med låten "This is my life". Det var nog inte mer än 2 minuter efter att det klargjorts som det fanns på Wikipedia! Det är snabb uppdatering det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!!