torsdag 23 september 2010

Gah!!

Jag skulle alldeles nyss beställa en bok som jag ska ge bort i present nästa söndag. Hittade den på både adlibris.se och bokus.se, en krona billigare på adlibris och dessutom gratis frakt. Så jag klickade i, kollade att adressen stämde, valde betalningssätt och klickade på "beställ". Blev då vidareskickad till inloggningssidan igen, loggade då åter in och fick se att min kundkorg var tom. Ingen beställning fanns heller skickad på mitt konto. Jag försökte igen 3 ggr! Men utan att få iväg beställningen. Skrev då in bokus.se i adressfältet istället och möts då av detta glad tillrop...
Om det ändå gjorde det...

2 kommentarer:

  1. Det är väl gratis frakt både på Bokus och Adlibris? Det beror på vilket fraktsätt man väljer har jag för mig. Hoppas att du får din bok :-)

    SvaraRadera
  2. Ja Caroline, jag märkte det nu. :-) Fick bokussidan att funka så nu hoppas jag boken hinner fram i tid!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!!