måndag 13 september 2010

Är det höst nu?

Två av mina vänner på facebook har lagt upp fotoalbum som är döpta i stil med "Höst 2010". Då slog det mig att det kanske faktiskt har gått och blivit höst nu. Eller är det fortfarande lite sensommar? I helgen var det ju superskönt väder, vi hade 21 grader och strålande sol på Öland när jag jobbade igår. Och på lördagen hann vi med en lite picknick vid stranden då Miranda och jag gick i vattnet och plaskade lite. Och min mamma hade badat i havet två gånger igår! Jag vet inte om det är jag som försöker förneka att sommaren är slut med dessa meningar, men lite vemodigt känns det ju att förpassa 3/4-byxorna längst in i garderoben. Men hösten är ju mysig så det är ju bara att ta farm alla ljuslyktor, och kanske köpa någon ny med, och sen tända många många ljus.

Jag har gjort en lite undersökning till er i alla fall, så jag får veta vad ni tycker!

Lite bilder här från i lördags...

1 kommentar:

  1. Fast idag kändes det väl som ganska mycket höst i alla fall. Fick premiärtända brasan när jag kom hem. Det är väl det enda som är bra med hösten...

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!!